Sabtu, 28 April 2012

doa untuk kekasih ku.,.

"Bismillahhirrahmannirrahim,

Ya Allah... Seandainya telah Kau catatkan dia milikku tercipta buatku
dekatkanlah ia padaku titipkanlah kemesraan antara kami agar
kebahagiaan itu abadi dan Ya Allah Ya Tuhanku Yang Maha Pengasih
seiringkanlah kami melayari hidup luar ini ketepian yang sejahtera.

tetapi Ya Allah... Seandainya telah Kau takdirkan dia bukan milikku
bawalah ia jauh dari pandanganku luput dari ingatan ku dan
peliharalah diriku dari kecewa Serta Ya Allah Ya Tuhanku Yang Maha
Mengerti berilah aku kekuatan melontar bayangnya ke dada langit
silang bersama senja merah dan gelap pekat awan agar ku bisa
bahagia walau tanpa dirinya

Ya Allah Tercinta.. gantikanlah yang telah hilang tumbuhkanlah
kembali yang telah patah meski tiadakan sama dengan dirinya... Ya
Allah Ya Tuhanku pasrahkanlah aku dengan KetentuanMu
Sesungguhnya Takdir Mu itu yang terbaik buatku kerana Engkau
Tuhanku itu yang terbaik buatku Yang Maha Mengetahui Segala
yang Terbaik

Ya Allah... Cukuplah Engkau sahaja menjadi Pemeliharaku di Dunia
dan Akhirat dengarlah rintihan daripada hambamu yang daif ini
Sesungguhnya aku tidak kuat melawan nafsuku sendiri janganlah
Engkau biarkan aku sendirian di dunia ini hingga akhirat
Menjerumuskan aku ke arah kemaksiatan dan kemungkaran

Maka, karuniakanlah aku seorang pasangan yang beriman
membimbingku ke jalan yang Engkau ridhai dan karuniakanlah
kepada ku keturunan yang soleh.... amin!"



Tidak ada komentar:

Posting Komentar